PDMS 11.5
نوشته شده توسط : زپو

 PDMS 11.5


نرم افزار PDMS محصول شرکت AVEVA ،در زمره کارآمدترین و با قابلیتترین نرم افزارهای مدلسازی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در دنیا است که در اکثر کشورها به عنوان اولین انتخاب در مقایسه با نرم افزارهای مشابه مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که از نام واژه ترکیبی این نرم افزار پیداست، این برنامه قابلیت طراحی، مدلسازی و مدیریت یک سایت را تا بالاترین حد آن داراست.

 

توانایی بالای این نرم افزار در مدل کردن تجهیزات سبب انتخاب آن به عنوان نرم افزار اول دنیا در این صنعت گردیده و کاربر بدون نیاز به نرم افزار دیگر، قادر به طراحی و مدلسازی یک Plant می باشد.

 

از آنجا که این نرم افزار در قسمت مربوط به Database بسیار قوی و با دقت طراحی شده است چنانچه یک پروژه در ابتدا با ساختار مناسب و توسط فرد آشنا به این نرم افزار ایجاد گردد، تا انتهای پروژه کوچکترین دغدغه ای ای بابت از دست رفتن اطلاعات یا خرابی آنها وجود ندارد.

 

از جمله نکات مثبت این نرم افزار می توان به همخوانی، ارسال و دریافت فایلها جهت هماهنگی با نرم افزارهای متداول و رایج علم مهندسی است. چنانکه قابلیت همخوانی فایلهای مدلسازی شده در Microstation را داراست و با زبان Visual basic میتوان برای این نرم افزار برنامه نویسی کرد، قابلیت خروجی انواع گزارشها با فرمت Excel  وWord را دارد و همچنین می توان نقشه های خروجی را با فرمت PLT , DXF , DWG به اتوکد منتقل کرد.

 


خرید و دانلود  PDMS 11.5






:: برچسب‌ها: PDMS+مدلسازی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: